Loopgroep Urk
De vereniging “Loopgroep Urk” is 15 maart 2011 opgericht. De reden hiervoor was het groeiende aantal deelnemers aan de Windmolenloop. Wat ooit begon als een onderonsje van een aantal liefhebbers is uitgegroeid tot een redelijk groot loopevenement dat ook deelnemers…



