Blog Auke: Geen Warming-Up wel een Lege Blaas !

Afgelopen zaterdag werd weer de prachtige Klokloop in Heerde gehouden. Een samenloop van omstandigheden (afsluiting van de N50 en vergissing in het aanvangstijdstip) maakte dat wij zonder warming-up aan de start verschenen. Er lagen welgeteld nog 3 enveloppen met startnummers…

