2e GBU Windmolenloop verplaatst
Nu het eindelijk een beetje warm begint te worden, zullen we maar niet klagen dat de GBU Windmolenloop verplaatst moet worden. Woensdag 19 juni kunt u dus rustig de barbecue aansteken en een (extra) ijsje nemen, de loop is namelijk…


