Hulp gevraagd bij 3e GBU Windmolenloop
Voor komende woensdag staat de 3e GBU Windmolenloop van dit seizoen gepland. Het was even wachten, maar dan kunnen we eindelijk weer het mooiste rondje van Nederland lopen. Tenminste als we voldoende vrijwilligers kunnen vinden. We zijn op zoek naar…
