Blog Wilbert; laatste windmolen 2010
Wat een volk,wat een mooi gezicht,wat was het lekker weer,wat heb ik lekker gelopen,zomaar wat kreten van na de tijd bij de laatste windmolenloop. De winnaars in de verschillende categorieen stonden eigenlijk alvast maar het loop feest was er niet…

