Winst Freek en Jacolien Laatste Windmolenloop!
Mooie omstandigheden woensdagavond bij de GBU Windmolenloop. De zon scheen, lichte tegenwind achter de dijk en een aangename temperatuur om te lopen. Gisteravond vielen ook de beslissingen in het eindklassement onder de lopers die minimaal 3 keer hadden meegedaan. Bij…